23 Mart 2014 Pazar

Bahar Günlükleri-I



Bahar günlükleri başlığımın devamı gelir mi bilemiyorum ama 1 dedim ve yola çıktım :)

*Depresyona, melankoliye veda ediyorum, hüzünlerimi gömdüm düşüncesiyle baharı karşılıyorum!

*Bahar hoş gelmişken, vizelere merhaba...Kötü geçen fizik vizem için ön koşullandırılmış bir kötülük deyip yola devam ediyorum.

*Her hafta teoride düşündüğüm ama pratiğe dökmekte güçlük çektiğim; düşünmekten zevk aldığım, zevk almaya devam ettiğim derse gidemedim, ilk devamsızlığım. Devamım sürekli olacak umarım :*

*Mart ayı, oyun ayı; martın keyfi sevdiğim insanlarla beraber izlediğim oyunlarda. Nicee :*

*Yarım kalan kitaplarıma döneceğim sözünü yineledim, onlarla bakıştık bugün. (ne okuyorum şu sıra; Aylin Acar' dan  Vişne Çürüğü, Theo'ya Mektuplar-Vincent Van Gogh'dan ve Rollo May' in Yaratma Sanatı)

*Küçük çapta bahar temizliği yaptım, temizliği keyifli hale getirmek için iyi bir playlist yapın bire-bir ;)

*Seveceğim yeni şarkılarım oldu, artık beni üzecek şeyler dinlemiyorum.

^-^Müziği hisset, ruhunu gizle...^-^

*Yakın zamanda tek akbille karşı yakaya git-gel seferlerine başlayacağım çay-kitap keyfi; gelmek isteyeni beklerim :*

*Dünya Şiir gününü geride bırakmışız 21 Mart' a ithafen, sevdiğim değerli bir şairden dizeleri ekleyeyim:


Biz kırıldık daha da kırılırız 
Ama katil de bilmiyor öldürdüğünü 
Hırsız da bilmiyor çaldığını 
Biz yeni bir hayatın acemileriyiz 
Bütün bildiklerimiz yeniden biçimleniyor 
Şiirimiz, aşkımız yeniden, 
Son kötü günleri yaşıyoruz belki 
İlk güzel günleri de yaşarız belki 
Kekre bir şey var bu havada 
Geçmişle gelecek arasında 
Acıyla sevinç arasında
Öfkeyle bağış arasında

Cemal Süreya




-Şu sıra dinlediklerimden bir parçayı ilave edip kapanışı gerçekleştireyim, sevgiyle kalın :*



http://www.youtube.com/attribution_link?a=DhbyQ53bZ4U&u=%2Fwatch%3Fv%3Dsb3FJdRk-tI%26feature%3Dshare






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder